110 120 130 geen enkel probleem! - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Thijmen Kampen - WaarBenJij.nu 110 120 130 geen enkel probleem! - Reisverslag uit Can Tho, Vietnam van Thijmen Kampen - WaarBenJij.nu

110 120 130 geen enkel probleem!

Blijf op de hoogte en volg Thijmen

20 Oktober 2014 | Vietnam, Can Tho

lieve lezers,

Derde weekje bijna verstreken. gaat veelste hard allemaal. weken lopen aardig in elkaar over. ik zal volgende keer dat ik achter een pc zit een paar foto's uploaden.
de afgelopen week was niet een heel bijzondere week. we zijn met de kinderen van city orphanage naar het zwembad geweest. toen we in de taxi zaten kwam ik erachter dat deze kinderen dan wel al hun hele leven in Can Tho wonen. ze komen bijna niet buiten de poort. ze keken dan ook hun ogen uit. zwemmen vonden ze ook heel tof (en ik ook). we zijn Dat weekend ook naar Ho Chi Minh geweest. maar ik voelde me de eerste dag niet lekker en we hebben dan ook niet veel gedaan. 2e en derde dag zijn we naar een pretpark en zwemparadijs geweest. daar waren precies 6 mensen. namelijk het gezelschap van wereldwijd.
ook heb ik de karaoke ontdekt. mijn stem kapot geschreeuwd en met bloedende oren naar buiten. maar wat was dat gezellig.
dit weekend zijn we met een ''local'' mee geweest naar zijn ouderlijk huis om daar te eten. ik bleek weer, letterlijk en figuurlijk, de grootste attractie. de foto-valuta is hier ook anders. waar in Nederland 1 foto volstaat moeten er hier bijna 30.000 worden gemaakt. we hebben, met de chauffeurs, ook nog een leuk drankspelletje gespeeld. je krijgt 2 shots zelfgestookte Ricewine. 1 voor jezelf en de ander geef je aan iemand aan tafel die je aardig vind. Vietnamezen kunnen echt niiet drinken. na het eerste shotje begonnen ze al te piepen. wel logisch als de drank die je drinkt 101% is.
vandaag ook een brommertje op de kop getikt een 120cc Honda. ik heb hem gelijk maar een naam gegeven: Boots(misschien mis ik mijn autootje toch meer dan ik dacht).
nou ik denk dat ik jullie zo wel genoeg heb lastig gevallen.

Bedankt voor het lezen en tot de volgende.

PS. de titel verklaart zichzelf als je het intikt op youtube. maar wees gewaarschuwd.. dit is ongeveer het slechtste nummer ooit.

  • 20 Oktober 2014 - 15:45

    Percy:

    zoooow haha super vet!! Ben benieuwd naar de rest.

  • 20 Oktober 2014 - 19:16

    John:

    Ik zag op je foto dat je slechts een helm vervoerde. De brommer op de achtergrond vervoerd wel wat meer.

  • 26 Oktober 2014 - 17:20

    Judith:

    Oei, karaoke ontdekt? Heb je ze getrakteerd op : and IIIIIIIIIIIIIIIIIII wil love you?

  • 01 November 2014 - 22:12

    Demi:

    Hey thijm! k hoop dat je het naar je zin heb! maar stiekem geloof ik dat dat wel zo is!! Ik blijf je volgen hoor, vind t super vet wat je doet (little bit jaloers ♡)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijmen

Actief sinds 28 Juli 2014
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 8142

Voorgaande reizen:

28 September 2014 - 22 November 2014

Vrijwillig Wereldwijd

Landen bezocht: